4 תשובות
שואל השאלה:
שמתי קרם הגנה באמת שכן פשוט לא מספיק ושמתי מעל שמן תינוקות כי חברה שלי אמרה שזה לא מסוכן אבל עכשיו הבנתע שזה כן
שמתי קרם הגנה באמת שכן פשוט לא מספיק ושמתי מעל שמן תינוקות כי חברה שלי אמרה שזה לא מסוכן אבל עכשיו הבנתע שזה כן
אנונימית
זה עובר קרה לי בדיוק אותו דבר לפני כמה ימים אלוורה ולשים קרם הגנה כל יום עד שזה עובר זה עובר אחרי כמה ימים נגיד ארבע אולי
עובר כן
היית צריכה לשים קרם הגנה.
באותו הנושא: