10 תשובות
שואל השאלה:
באלי למות שעשיתי את זה כלכך כןאב לי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה טעותת
אנונימית
לאא איזה 6 שעות באורגנית מורידים אחרי שעה מקסימום שעה וחצי
הכל טוב תנשמי ותדעי שבסוף תהיי מרוצה וזה יהיה שווה את זה
כנל אני גם בדיוק באמצע וזה מעקצץ
שואל השאלה:
אתן לט מבינות איך שורף לי ובכלל לא הייתי בלחץ על זה חבל שעשייתי בחיים לא כאב לי ככה
אנונימית
איך יצא בסוף ? שווה את הכאב?
אנונימית
תבקשי ממנה לעשות לך יותר עדין
והזמן תלוי לפי אורך השיער זה בממוצע 6 שעות
תגידי לה שזה ממש מעקצץ והיא תוריד לך קצת חומר
כן זה מעקצץ ומגרד אבל אחרי שעה מורידים את זה