6 תשובות
כן למה לא :)
את תיהני וגם תתחברי לחברים שלך!
שואל השאלה:
כי אין לי כוח חח אני אוהבת לישון :)
כן כדאי
אני גם כמוך כזה אין לי כוח וזה
אבל זה יכולה להיות חוויה ממש טובה ואת יכולה ממש להתבאס אם לא תלכי ותשמעי שכולם נהנו
חח מבין אותך אבל זה כיף ממש לילה לבן עם חברים :)
שואל השאלה:
זה כל הכיתה לא רק חברים ויש הרבה פעילויות
זה גם טוב, להתגבש ביחד :)