8 תשובות
כי למשרד החינוך אין הרבה שכל
כסף
אנשים זקנים יותר זול
אנשים זקנים יותר זול
שואל השאלה:
לצלם כיתה שנבחנת? מה הבעיה בזה? איך זה לא חוקי? כמו מצלמת אבטחה.
לצלם כיתה שנבחנת? מה הבעיה בזה? איך זה לא חוקי? כמו מצלמת אבטחה.
אנונימי
כי זה יקר בטירוף , ותמיד יהיה ניתן לחשב איפה השטח המת של המצלמה ולהעתיק
שואל השאלה:
עדיף להוציא חצי מליון על 1000 מצלמות שיהיה אפשר להשתמש בהם לכל אורך השנים בכל הבגרויות מאשר להוציא כל שנה כזה הרבה כסף
עדיף להוציא חצי מליון על 1000 מצלמות שיהיה אפשר להשתמש בהם לכל אורך השנים בכל הבגרויות מאשר להוציא כל שנה כזה הרבה כסף
אנונימי
הם משלמים איזה 20 שקל לפנסיונרים שמשגיחים בבגרויות, אז זה הרבה יותר משתלם
שואל השאלה:
אבל לבדוק את כל הערוערים בוודעות
אבל לבדוק את כל הערוערים בוודעות
אנונימי
שואל השאלה:
אני מדבר על הוועדות של הערעורים, אין בעיה להשאיר את המשגיחים כתגבורת
אני מדבר על הוועדות של הערעורים, אין בעיה להשאיר את המשגיחים כתגבורת
אנונימי
באותו הנושא: