5 תשובות
גם הריגה
החייאה, קיבוע ללוח גב וחבישות
שואל השאלה:
אבל בפרחי מדא לא מלמדים חבישןת וגם אם כן זה מהמחשב איך אני אדע לעשות את זה?
אנונימית
אה חשבתי דיברת על הקורס 60
בפרחי מד"א כשאת מגיעה לתחנה מלמדים אותך שם חבישות והחייאה לפחות לי היה את זה, קיבוע ללוח גב לא לימדו.
גם לא בטוח שיתנו לך חבישות והחייאה יכול להיות רק החייאה או רק חבישות או גם וגם
בהצלחה במבחן
בפרחי מדא זה לא בחינה (אצלי לפחות)
את עושה החייאה מעשית חנק מגוף זר ,לא משהו מיןחד