5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אח של חבר אמר לי שאפשרי אם אני אתחיל עכשיו ואני מת לעשות את זה
מבאס אותי שפספסתי לפני
אנונימי
אין אפשרות כבר בגיל כזה.
בשביל היות מגיש עזרה ראשונה עושים קורס 60 של תלמידי כיתה ט' ולפעמים מדא מקבלים כמה תלמידים בודדים מכיתה י'. אבל מכיתה יא לא מקבלים.
גש לחובשים אחרי יב
אם את עולה ליא נראלי זה מאוחר מידיי
כי יש קורס 60 שזה לכיתה ט
וקורס מזורז שזה לכיתה י
שואל השאלה:
כן אבל באינטרנט באתר? או להתקשר ל101 פשוט, זה לא מובן
אנונימי
למדא