17 תשובות
איזה כיתה את?
שואל השאלה:
אני עולה ל- ט ואני בת 15
שואל השאלה:
כיאילו עוד חודשיים בערך 15 וכיתה ח אבל כבר סוף שנה ואז אני עולה ל-ט
אז בעיקרון כנסי לאתר של מדא, בתחילת ט' תהיה הרשמה לקורס 60 שאחריו את תוכלי להתנדב. יהיה לך רעיון אישי קטן ואת תיכנסי לקורס. אם יש לך עוד שאלות מוזמנת לפנות
שואל השאלה:
תודה
בעיקרון יבואו להסביר לכם על זה בבית ספר כנראה (לא לכל בית ספר באים להסביר אבל לרובם כן באים) ואז יתנו לכם את כל הפרטים שצריך, אותי אישית זה תפס בזמן סגר האחרון שהיה ולכן לא באו להסביר אלה רק המחנך שלח תמונה של פוסט כזה שמסביר מה צריך לעשות וכזה ומתחת קישור לגוגל פורם למלא פרטים, כעבור שבוע-שבועיים קיבלתי מייל עם הודעה לקישור לשיבוץ עצמי לראיון אישי בזום, לאחר מכן יש ראיון (לי הגיעו לראות פלוס מינוס 500 ילדים בכללי ומתוכם 150-170 ילדים עברו, אני עברתי, אבל אם תעשה את הראיון טוב וכמו שצריך אין סיבה שלא תעבור) אחר כך מי שעובר מצורף לקבוצת ווטסאפ עם המדריכים וכולם כעבור כמה ימים ושם המדריכים מציגים את עצמם אומרים מתי השיעור הראשון (ככה זה היה לי לפחות) ואז מתחילים קורס, בתחילת הקורס לומדים לעשות החייאה ופרק חולה (כל הזיהוי מחלות ודרך טיפול וכו', בכללי יש 30-40 מחלות שצריך לזכור)באמצע יש מבחן עיוני ומבחן מעשי (עיוני עונים על 40 שאלות מתוכם רובם אם לא כולן אמריקאיות, והמעשי אתה צריך לעשות קצת יותר דברים שיסבירו לך בהמשך פשוט אני לא רוצה להכניס אותך ללחץ מעכשיו... המבחן הוא על החייאה+פרק חולה) ואז ממשיכים ללמוד עוד איזה חודש וחצי-חודשיים ואז יש מבחן שנקרא מבחן סוף קורס!!! שזה שוב מבחן עיוני+מעשי פשוט בנושא אחר שנקרא טראומה (כל הפציעות,חבישות וכו'), אם עברת גם את המבחן בסוף אז מזל טוב אתה עברת את הקורס!!! (אני אישית עוד חודש פלוס מינוס מסיים את הקורס, כאילו עכשיו בתחילת ביוני יהיה לי את העיוני ואז יהיה לי את המעשי), אין לך מה לדאוג גם אם לא עברת מועד א ואפילו לא ב במבחן מסויים והמדריכים יראו שאתה משקיע אז יתנו לך כמה מועדים שאתה צריך עד שתעבור (עובר במד"א זה ציון של מינימום 80 מתוך 100)
דרך אגב פטר אתה נראה שאתה מבין בזה, אני עשיתי מבחן סוף לפני כמה ימים וקיבלתי 92.5 ועכשיו אנחנו צריכים לעשות מבחן מעשי עוד מעט הבעיה היא שהיד שלי שבורה וכנראה עד אמצע יולי אני לא ממש אוכל לעשות משהו, לא תירגלתי החיאה אפילו פעם אחת. אתה אולי יודע מה יעשו במקרה הזה?
את האמת שלא כי אני בעצמי עוד קורסניק חחח סורי, אני מניח שיתנו לך להשלים את המעשי כשתחלים
יש לי עוד מעט מבחן עיוני סוף ואז מעשי סוף
אה ואו בהצלחה אם אתה צריך עזרה אתה יכול לפנות למרות שלא נראה לי שאתה ממש צריך חחח
חחח תודה,מאיזה מרחב אתה/את? וסורי שאני לא יכול לעזור לך... החלמה מהירה!
ירקון ואתה? חחח זה בסדר תודה רבה
איזה קטע גם אני ירקון, אפשר לשאול מאיזה תחנה אתה? אתה יכול לענות לי גם בפרטי זה בסדר
אני כפר סבא
אה נייס אני רמת גן
אתם עושים את המבחן בזום או פנים מול פנים?
עיוני היה לי בזום כי עוד היה סגר ומעשי היה לי פנים מול פנים, אני מאמין שעכשיו זה יהיה פנים מול פנים ורק שתדע עיוני עברתי מועד א אבל לא אמרו לנו ציון מדיוק של כל אחד רק אמרו עבר או לא עבר, לקורס השני בתחנה שלי יש מבחן עיוני ב6.6 לפי מה שהבנתי ופעם קודמת היה לנו 4 ימים אחריהם אז אני מניח שגם הפעם זה יהיה יחסית קרוב לתאריך שלהם...