4 תשובות
כן זה מקסים
את מקסימה וכל הכבוד על ההשקעה שלך! אהבתי ממש מה שכתבת
וואי כןן אני בטחה שזה ממש ישמח אותהה
כל הכבוד, תרשמי בשמך הרי את רוצה שתתיחס אלייך לא לאחרים.
באותו הנושא: