7 תשובות
שומעת כולה קיבלת 85 זה לא שקיבלת 20. אם את רוצה תעשי מועד ב' ואם אין אפשר פשוט תלמדי יותר לפעם הבאה.
שואל השאלה:
בבקשה תנעצו אני בוכה פה:(
אנונימית
קיבלתי 32 במגן באנגלית
אנונימית
יכול להיות שאת מרגישה שאת יכולה יותר אבל בתכלס זה ציון מעולה, זה לא יהרוס לך את התעודה או משהו ותשתפרי פעם הבאה הכל בסדר זה רק מבחן
זה ציון ממש טוב
זה ציון טוב רצח
קיבלתי 70 במתמטיקה תתנחמי בזה
זה ציון טוב