17 תשובות
תלוי איזה איפה וגודל אבל בגדול סקסי
אחד או שניים מספיק לא כל הגוף.
דוחה לדעתי.
גועל נפש! רק המחשבה שמגרדים את זה מהנאדם אחרי שנפטר מעלה בי חלחלה.. הכי יפה גוף טבעי
זה יפה, אבל לא יותר מאחד ולא קעקוע של בחורה בעירום או משהו, של משהו יפה וצנוע:)
אם זה לא גודל מפלצתי כזה אז סבבה..
אנונימי
זה יפה, אבל לא יותר מדי..
איכסה פיכסה בלביכסה
אנונימי
דוחה
אנונימי
לא אוהבת.
זה מהמם! קעקועי זרוע ובגב או בחזה זה מהמם! הכל תלוי באיזה קעקוע ומה הגודל שלו ואיפה עושים את זה!
בשתי מילים גועל נפש...
אם זה משהו קטן שמסמל משהו אז זה יפה אבל הבנים האלה שעושים מלא קעקועים או סתם קעקועים בלי משמעות זה מגעיל אותי..
אנונימית
איכס זה הדבר הכי מגעיל בעולם
מה הקטע של המינוסים?
כל אחד והדעה שלו-.-