התחברות הרשמה

מרגיש מיואש ואבוד. איך לצאת מקורס טכנאי אוטוטק?

מתחנן לעזרה אני כבר אובד עצות.
19 ביוני 2023, 11:53
קורסיםחייליםיאושמצב רוחדיכאון    
תשובה אחת
תגיש ערעור ואל תפסיק לחפור על זה
!
!!I got blisters on my fingers
באותו הנושא:
מרגיש אבוד בחיים, אין לי חברים, בת זוג או עבודה כבר שנים, מיואש מהחיים,מה לעשות?
גיל 18 מרגיש ילד ואבוד...
אני מרגישה שהחיים שלי אבודים הכל כבר אבוד בחיים שלי אני מרגישה שאני בשפל שנפלתי לבור שאני לא יכולה לצאת ממנו לנצח
המחזור אמור לצאת לי על קורס גלישה (הקורס הוא שבוע)פליז עזרה בנות
אני מרגיש כל כך לבד ואבוד עצות?
צריך עזרה, מרגיש אבוד ומתוסכל. איך לצאת מזה ?
אני מרגישה כל כך ריקנית. אני פשוט לא מרגישה כלום, זאת אפילו לא ריקנות, אני אבודה ומיואשת.
אני מרגישה אבודה ואני אבודה..מה עושים עם זה?
אני יכולה לצאת לקורס קצינים בלי לצאת לקורס מכים?
אני מרגיש די אדם מוזר.. ואבוד
אפשר לצאת מקורס 60 במדא למרות שכבר התחלתי?