15 תשובות
תתחיל לעבוד תתחיל לחושב על החיים שלך ותמצא דירה תעבור אלייה תתחיל להיות עצמי
אני רק בת 13 אבל ממש מזדהה !
אין לי תחביב, חברים אמיתיים כמעט ולא, אני מרגישה שאני לא אשרוד את העולם הזה/:
תרצה לפנות אליי בפרטי? אולי אוכל לעזור
אין לי תחביב, חברים אמיתיים כמעט ולא, אני מרגישה שאני לא אשרוד את העולם הזה/:
תרצה לפנות אליי בפרטי? אולי אוכל לעזור
שואל השאלה:
אבל את רק בת 13 מה הלחץ??
אל תעשי את הטעות שלי בבקשה ממך
אבל את רק בת 13 מה הלחץ??
אל תעשי את הטעות שלי בבקשה ממך
אנונימי
כי היום בגיל 13 כבר כולם יודעים מה רוצים לעשות . כולם מתקדמים הלאה מי שנשאר מאחור נשאר לבד ופשוט נדפק . זה מלחיץ .
ועל איזו טעות אתה מדבר?
ועל איזו טעות אתה מדבר?
אני גם בת 18 מזדהה אבל תתחיל לעבוד
אני
אבל תתחיל לחפש עבודה ולימודים ובית משלך בפייסבוק
אבל תתחיל לחפש עבודה ולימודים ובית משלך בפייסבוק
שואל השאלה:
כי יש לך לפחות עד גיל 16 למצוא כיוון בחיים, בגיל שלך מתעסקים בשטויות לרוב פשוט בליצור חברויות, ללמוד בבית ספר ולהתבגר ולגדול ולא בחיים האמיתיים תאמיני לי
כי יש לך לפחות עד גיל 16 למצוא כיוון בחיים, בגיל שלך מתעסקים בשטויות לרוב פשוט בליצור חברויות, ללמוד בבית ספר ולהתבגר ולגדול ולא בחיים האמיתיים תאמיני לי
אנונימי
שואל השאלה:
אתם חושבים באמת שאני אצליח בגיל 18 להחזיק דירה לבד בשכירות? זה אפשרי דבר כזה?
אתם חושבים באמת שאני אצליח בגיל 18 להחזיק דירה לבד בשכירות? זה אפשרי דבר כזה?
אנונימי
אולי אתה צודק . אבל כרגע אצלי לפחות זה פשוט לא ככה . אני מרגישה שכבר גדלתי וכבר התבגרתי ושאני חייבת למצוא כיוון . כי עכשיו זה 13, עוד מעט * פחות מ5 חודשים * זה 14, ואז 15,16,17 ומשם הכל מסתבך .
אני לא חושבת שאמצא כיוון .
ולדעתי קודם כל תתחיל לעבוד ! תנסה להתאמן תראה להורים שאתה מתאפס כזה, אחריי זה כבר תוכל לשכור דירה, זה יקח זמן ! בהצלחה ❤
אני לא חושבת שאמצא כיוון .
ולדעתי קודם כל תתחיל לעבוד ! תנסה להתאמן תראה להורים שאתה מתאפס כזה, אחריי זה כבר תוכל לשכור דירה, זה יקח זמן ! בהצלחה ❤
כן, בטח שזה אפשרי
אבל אולי עדיף אחרי הצבא או בצבא
אבל אולי עדיף אחרי הצבא או בצבא
מה עשית בבית? בטוח היו לך תחביבים כלשהם, שאתה יכול להשתמש במיומנויות שרכשת בעזרתם בשביל להצליח בחיים.
תתחיל ללמוד ותלך לתואר ראשון :))))
וואי תקשיב אני מה זה מזדהה
הייתי אמורה להתגייס עכשיו ובסוף דחו לי ב4 חודשים ואני בונה על לחפש עבודה עכשיו, אבל כרגע אני פשוט לא עושה עם עצמי כלום וזה מבאס ומרגיש שפשוט איבדתי כיוון לגמרי
הייתי אמורה להתגייס עכשיו ובסוף דחו לי ב4 חודשים ואני בונה על לחפש עבודה עכשיו, אבל כרגע אני פשוט לא עושה עם עצמי כלום וזה מבאס ומרגיש שפשוט איבדתי כיוון לגמרי
חהחהחהח שםב
אנונימי
כן מזדהה היי
כבר בת 14 וחצי ואין חברים - זה גיל שבו כבר יש חברים לחיים כי אני נשארת עם אותה כיתה עד סוף התיכון
אז אמממ
כבר בת 14 וחצי ואין חברים - זה גיל שבו כבר יש חברים לחיים כי אני נשארת עם אותה כיתה עד סוף התיכון
אז אמממ
אנונימית
באותו הנושא: