13 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית אז וואו את כזאת מדהימה ואני כזאת בן אדם מטורף ביקשתי משהו נכון לפחןת תגיבי לא מאנונימי שנראה מי את בטח ילדה בת 15 שחולמת שאבוש יקנה לה פיאט 500 ועדיין אין לה רישיון אבל היא רוצה להרגיש מעל כולם
אנונימית אז וואו את כזאת מדהימה ואני כזאת בן אדם מטורף ביקשתי משהו נכון לפחןת תגיבי לא מאנונימי שנראה מי את בטח ילדה בת 15 שחולמת שאבוש יקנה לה פיאט 500 ועדיין אין לה רישיון אבל היא רוצה להרגיש מעל כולם
אנונימית
הכל טוב אהובהה העיקר שלא קרה כלום!
את תלמדי להבא לא להיות בטלפון בנסיעה
הכל לטובה. הכל הכל הכל לטובה!
כל עוד לא קרה כלום הכל בסדר
את תלמדי להבא לא להיות בטלפון בנסיעה
הכל לטובה. הכל הכל הכל לטובה!
כל עוד לא קרה כלום הכל בסדר
שואל השאלה:
תודה לאלינור ולשם מקורי ומצחיק ❤❤
תודה לאלינור ולשם מקורי ומצחיק ❤❤
אנונימית
באהבה :)
מישהו עשה ברקס חירום מקדימה וניסיתי לעצור אבל הרגשתי שאני לא מספיק אז מתוך אינטואיציה ישר פניתי לנתיב שמאלה ואז משמאל הייתה מכונית שבאה במהירות מאחורה שעוד שניה מתנגשת בי אז ישר חזרתי לנתיב ואיכשהו במזל הספקתי לעצור
אחד הרגעים המפחידים
אבל לדרוס בן אדם זה הרבה יותר מפחיד
האמת שמבוגרת דרסה אותי (חד משמעית היא לא הסתכלה על הכביש ואני הייתי באמצע המדרכה והקרמה שהיא קיבלה היה שבמקרה היה איזה ברזל שהחזקתי שנכנס לתוך הרכב שלה ואני אפילו לא נפלתי ובידיוק עברה משטרה כשזה קרה
והיא קפאה ולא יצאה מהמכונית, אז אם הייתי פצוע, די בטוח שאת הטיפול לא הייתי מקבל ממנה
אחד הרגעים המפחידים
אבל לדרוס בן אדם זה הרבה יותר מפחיד
האמת שמבוגרת דרסה אותי (חד משמעית היא לא הסתכלה על הכביש ואני הייתי באמצע המדרכה והקרמה שהיא קיבלה היה שבמקרה היה איזה ברזל שהחזקתי שנכנס לתוך הרכב שלה ואני אפילו לא נפלתי ובידיוק עברה משטרה כשזה קרה
והיא קפאה ולא יצאה מהמכונית, אז אם הייתי פצוע, די בטוח שאת הטיפול לא הייתי מקבל ממנה
אנונימי
וכל עוד לא דרסת אז הכל טוב, אבל אפשר להבין את הבהלה וזה יעבור עם הזמן
אנונימי
באמת מלחיץ והעיקר שאת בסדר וגם זה שכמעט נדרס.. אבל בבקשה תלמדי לפעם הבאה לא להיות בטלפון בזמן נהיגה זה כל-כך מסוכן בשבילך ובשביל אחרים
אנונימית
בגלל שקרה לי דבר כזה קרה לי לאחרונה אני יכולה להגיד לך שלמדתי מהמטור שלי שבטעות אני דואגת יותר ממה שאני צריכה למרות שהחיים שלי טובים ברוך השם. לא חסר לי שום דבר אבל אני דואגת, בעיקר מעניינים כלכליים. הדבר שקרה לך הוא קריאת השכמה לגבי הדרך שבה את דואגת מדברים שלא קרו, מקשיים שאין באמת. את צריכה לחיות מתוך תודעה שלא חסר לך ושיהיה לך תמיד מבחינה כלכלית ובכללץ זה משהו שישחרר אותך מדאגות ומהטלפון. רוצה לדבר, תעצרי בצד. אבל כשאת נוהגת, את רק נוהגת! אני לא התאוששתי עדיין. אבל אני מבינה שאני צריכה לשנות את התודעה שלי. רק זה יעשה הבדל
עשית טעות
תביני שטעויות קורות. לכולם זה קרה לפחות לך אף אחד לא נפגע. נסי לתת מנוחה לגוף אולי לעשות מקלחת חמה
שואל השאלה:
אוף נכון זנ היה הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים מהיום מצידי שהטלפון יהיה בתוך התיק
אוף נכון זנ היה הדבר הכי מפחיד שקרה לי בחיים מהיום מצידי שהטלפון יהיה בתוך התיק
אנונימית
מטורפת. כשאני בנהיגה אני כל כך מרוכזת, כל התאים במוח שלי עובדים, אני אפילו שוכחת שקיים הדבר טלפון, אני בלי שירים, הכי מרוכזת שיש, ואת פשוט נוסעת בחושך בטלפון ועוד רגע הורגת אנשים. פשוט טירוף.
אנונימית
הכל טוב העיקר שלו קרה כלום ואתם בסדר
לומדים מטעויות לא להיות בטלפון גברת
לומדים מטעויות לא להיות בטלפון גברת
באותו הנושא: