13 תשובות
נשימות ארוכות
הכל טוב כל עוד לא קרה כלום
תנשמי תשתי מים
תנשמי תשתי מים
קודם כל תגיעי הביתה תנעלי את הדלת
אחרכ תשתי מים תשבי שימי מוזיקה רגועה תנוחי במיטה קצת שימי סדרה
אחרכ תשתי מים תשבי שימי מוזיקה רגועה תנוחי במיטה קצת שימי סדרה
נושמים עמוק, מבינים שזה הכול המוח, הוא לא עמד לרצוח אותך, פשוט ראית מצב שונה מהרגיל וזה הוציא אותך מאיזון.
להכניס לעצמך לראש תוך כדי נשימות איטיות שאת כבר בכל מקרה לא קרובה לשם וכלום לא קרה.
להכניס לעצמך לראש תוך כדי נשימות איטיות שאת כבר בכל מקרה לא קרובה לשם וכלום לא קרה.
שואל השאלה:
אני לא מחפשת להקצין או אטרקציות
פחדתי פחד מוות
אני לא הוזה שבן אדם ככה דרוך ומסתכל עלי, והיינו לבד לבד לבד
עד הבית יש לי איזה עשרים דקות אני כרגע רצה
אני לא מחפשת להקצין או אטרקציות
פחדתי פחד מוות
אני לא הוזה שבן אדם ככה דרוך ומסתכל עלי, והיינו לבד לבד לבד
עד הבית יש לי איזה עשרים דקות אני כרגע רצה
אנונימית
ברכת הודיה
אנונימי
אני ככ מבינה אותך קרה לי משהו דומה היום
משום מה אני לפחות בחרתי להסתכל לו בעיניים, שירגיש לא בנוח ושאני שמה לב
לא יודעת אם זה הצעד הנכון להבא
משום מה אני לפחות בחרתי להסתכל לו בעיניים, שירגיש לא בנוח ושאני שמה לב
לא יודעת אם זה הצעד הנכון להבא
שואל השאלה:
טסתי את חיי
כואב לי הצד אמא
הגעתי הביתה אמא שלי צורחת פה מרוב פחד
באמת הולכת להגיד מזמןר לתודה וברכת הודיה
מאחלת לכולנו סוף לפחד הזה ברחובות
אשכרה מדינת ישראל ואני רועדת מפחד
טסתי את חיי
כואב לי הצד אמא
הגעתי הביתה אמא שלי צורחת פה מרוב פחד
באמת הולכת להגיד מזמןר לתודה וברכת הודיה
מאחלת לכולנו סוף לפחד הזה ברחובות
אשכרה מדינת ישראל ואני רועדת מפחד
אנונימית
במצב כזה תעשי את עצמך מדברת בטלפון
הוא יצא נעל אם ינסה להזיק לך כשאת בשיחה כי את תצרחי והמשטרה כבר תהיה בדרך אליו
זה למה זאת שיטה טובה
אבל הכי עדיף לא להתקרב
לא ליצור קשר עין
ושקולטים מישהו כזה ללכת מצד אחר
הוא יצא נעל אם ינסה להזיק לך כשאת בשיחה כי את תצרחי והמשטרה כבר תהיה בדרך אליו
זה למה זאת שיטה טובה
אבל הכי עדיף לא להתקרב
לא ליצור קשר עין
ושקולטים מישהו כזה ללכת מצד אחר
שואל השאלה:
דווקא עזבתי תפלאפון והייתי ערנית לגביו יענו שלא יבוא עלי פתאום
ממש פחדתי אתם לא מבינים
הוא היה 3 סנטימטר ממני
דווקא עזבתי תפלאפון והייתי ערנית לגביו יענו שלא יבוא עלי פתאום
ממש פחדתי אתם לא מבינים
הוא היה 3 סנטימטר ממני
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל לא ניסה להתחיל איתי או שאכנס לאיזה רכב שלו
הוא פשוט ארב בסמטה הזו, חושך ולבד ומטר ממני ומבט מפחיד ודרוך כזה כאילו מחכה אבל אין אף אחד זה רק אני והוא ואז כשהסתובבתי הוא הסתכל ולא עזב אותי ופחד
באמת צפיתי את הדקירות שיבואו כאילו אמרתי זה הסוף אין אופציה אחרת
אז גם אם הייתי משחקת אותה בטלפון זה לא עוזר כי אם הוא בא לפגוע זה באותו רגע לא מעניין הוא פשוט עושה את שלו וזהו
כן אבל לא ניסה להתחיל איתי או שאכנס לאיזה רכב שלו
הוא פשוט ארב בסמטה הזו, חושך ולבד ומטר ממני ומבט מפחיד ודרוך כזה כאילו מחכה אבל אין אף אחד זה רק אני והוא ואז כשהסתובבתי הוא הסתכל ולא עזב אותי ופחד
באמת צפיתי את הדקירות שיבואו כאילו אמרתי זה הסוף אין אופציה אחרת
אז גם אם הייתי משחקת אותה בטלפון זה לא עוזר כי אם הוא בא לפגוע זה באותו רגע לא מעניין הוא פשוט עושה את שלו וזהו
אנונימית
תשימי דת' מטאל ואז הוא לא ירצה להתעסק איתך (עובד עובד)
וואי וואי, נהיה לי זיעה בידים רק מלקרוא את זה.
וממש עצוב שבארץ שלנו, אנחנו צריכים לפחד מהם.
וממש עצוב שבארץ שלנו, אנחנו צריכים לפחד מהם.