7 תשובות
לא
אנונימית
לדעתי לא אם את עייפה תחפפי לפני בית ספר פשוט
אישית אותי זה דברים שמגעילים אז הייתי חופפת ישר
אם את אומרת שאת חופפת על הבוקר אז אחלה
אם את אומרת שאת חופפת על הבוקר אז אחלה
זה לא יהיה נורא אבל אם את מרגישה שהשיער שלך מגעיל תטפלי בעצמך ואל תזניחי אותו גם אם זה לילה אחד
לכי לישון בהרגשה נקייה זה עדיף
לכי לישון בהרגשה נקייה זה עדיף
עדיף שתחפפי לדעתי
שואל השאלה:
למזלי אין לי מחר בית ספר
למזלי אין לי מחר בית ספר
אנונימית
באותו הנושא: