4 תשובות
זה לא בריא לשיער אבל זה לא נורא לעשות את זה פעם אחת
אני חופפת שלוש פעמים ביום
יום אחד בסדר אבל אל תהפכי את זה לדבר קבוע. שמפו זה דבר שככל שיותר משתמשים בו ככה יותר צריך אותו, פעם הייתי חופפת כל יום וביום שאחריו הוא היה נראה כמו איך שהוא נראה כשאני לא חופפת 3 ימים.
בדרך כלל אני חופפת כל יומיים-שלושה, לחפוף יותר מדי הורס לשיער את השומן הטבעי שלו (סיבום) ופוגע בייצור שלו בין אם גורם לעודף ייצור או לא מספיק.
בדרך כלל אני חופפת כל יומיים-שלושה, לחפוף יותר מדי הורס לשיער את השומן הטבעי שלו (סיבום) ופוגע בייצור שלו בין אם גורם לעודף ייצור או לא מספיק.
באותו הנושא: