7 תשובות
הם גזענים כלפיו
אני מתה על אברהם אחלה גבר
אני מתה על אברהם אחלה גבר
וזה נראה לך הגיוני להגיד לבן אדם "זה בדי אנ איי שלך"?
מה שהוא עובר שם זאת גזענות את פשוט לא רוצה לראות את זה וזה בסדר להודות בזה.
מה שהוא עובר שם זאת גזענות את פשוט לא רוצה לראות את זה וזה בסדר להודות בזה.
אנונימית
שואל השאלה:
לופיטה, חחח גם אני מעדיפה אותו מהם,הם סתם ערסים עם דיבור אלים,אבל הוא עושה להם בדיוק אותו דבר
לופיטה, חחח גם אני מעדיפה אותו מהם,הם סתם ערסים עם דיבור אלים,אבל הוא עושה להם בדיוק אותו דבר
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית,לא אמרתי שהם בסדר!אבל למה מהתחלה הוא אמר להם שהם חיים מפרוטקציות וילדי שמנת?את יודעת שזה יכול מאוד לעצבן אנשים שעברו חיים לא קלים,ששופטים אותם בגלל הנראות?שוב,אם שניר היה אתיופי הוא לא היה אומר לו את זה ואת יודעת את זה,זה גם גזענות.
אנונימית,לא אמרתי שהם בסדר!אבל למה מהתחלה הוא אמר להם שהם חיים מפרוטקציות וילדי שמנת?את יודעת שזה יכול מאוד לעצבן אנשים שעברו חיים לא קלים,ששופטים אותם בגלל הנראות?שוב,אם שניר היה אתיופי הוא לא היה אומר לו את זה ואת יודעת את זה,זה גם גזענות.
אנונימית
יש לאבנר רגשי נחיתות הוא כזה קנאי.. סך הכל ענה לו איך שהגיע לה הוא מקנא קצת בגיא כי גיא חתיך וכי ספיר רצתה אותו בהתחלה ועכשיו היא אומרת שלא אבל היא רק אומרת ..
אנונימי
אברהם נדיר
והוא אמר להם את זה כי די כבר חלאס כמה הוא יכול לשתוק עד עכשיו הוא נתן לשניר לדבר והוא שתק בגלל ספיר אבל חלאס הבן אדם כבר מתפוצץ כמה אפשר לשמור בבטן
ושלא תבינו לא נכון אני מתה על שניר וגם על אברהם פשוט אי אפשר להגיד שהבעיה באברהם
והוא אמר להם את זה כי די כבר חלאס כמה הוא יכול לשתוק עד עכשיו הוא נתן לשניר לדבר והוא שתק בגלל ספיר אבל חלאס הבן אדם כבר מתפוצץ כמה אפשר לשמור בבטן
ושלא תבינו לא נכון אני מתה על שניר וגם על אברהם פשוט אי אפשר להגיד שהבעיה באברהם
שואל השאלה:
הוא לא הבעיה
הוא לא הבעיה
אנונימית
באותו הנושא: