8 תשובות
מישהי פה במחזור
שואל השאלה:
דבר ראשון כן אני במחזור
דבר שני, בכיתי לאמא שלי בכן החלטתי שאני הולכת זה חרא אבל אין לי כלכך ברירה
תשארי בבית אם בא לך אי אפשר להכריח אותך!!
וגם אם את בת 13 ואת לא רוצה את לא חייבת!!
מקסימום היא תכעס קצת ואחכ תירגע
^^^ אמלהה איך ידעת?!?!?!?!
אנונימית
אף אחד לא יכול להכריח אותך לעשות מה שאת לא רוצה
וכן דברים כאלה מתפוצצים כשאת במחזור
^גם שלא במחזור מתפוצצים חמודה
אנונימית
ההורמונים מגבירים את שימת הלב לדברים קטנים לכן מתעצבנים מכל דבר
ולא אמרתי שזה לא מתפוצץ כשאת לא במחזור אבל סיכוי יותר גדול לקריזה בבית זה כשחלר מיושבי הבית במחזור
שואל השאלה:
עידכון- הלכתי כמו איזה טטלה.. אני פה אצלו בשבת