22 תשובות
ממש לא
לא
הכי לא שבעולםם
כן,לא סובלת אותם
אנונימית
לא
אין שום סיבה בכלל שכן
אין שום סיבה בכלל שכן
אני גזען לכל מי שהוא לא יהודי ולבן
אנונימי
כן, כל היהודים למשרפות.
לא. לא גזען כלפי אף אחד
כן. לא סובלת שחורים,מזרחים וערבים.
אנונימית
איןןעליהם כולנו אותו דבר רק בצבע שונה
אני לא אבל לצערי דודה שלי כן
כמובן.
באמת בתור אתיופי זאת שאלה מטומטמת כי זה ברור שכולם יגידו לא כי הם רוצים לצאת טוב
ממש ממש לא,למה שאהיה גזענית לאתיופים
וגזענית בכללי ווטפ
וגזענית בכללי ווטפ
ממש לא
חס ושלום
ממש לא..
ממש לא..
ואני לא אומרת את זה כי אני רוצה לצאת טוב אני אומרת את זה כי באמת לא איכפת לי מהצבע של העור
מי שגזען זה באמת בן אדם בור בלי השכלה ושיקול דעת. כאילו באמת איך אפשר לשנוא קבוצה שלמה של אנשים סתם xd
אנונימית
את מנסה להגיע לחמים בכוח?
באותו הנושא: