10 תשובות
תתחילי לזוז יותר ולאכול פחות
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה אבל אני לא שולטת בזה סוף שסוע אני תמיד נדפקת בגלל ששבת ואני גם שומרת אז זה הכי חרא
זה מה שאני עושה אבל אני לא שולטת בזה סוף שסוע אני תמיד נדפקת בגלל ששבת ואני גם שומרת אז זה הכי חרא
אנונימית
להתאמן 3 פעמים בשבוע זה מצוין פשוט תשימי לב יותר לתזונה שלך ובעיקר חשוב לאכול מאכלים דלי קלוריות.
שואל השאלה:
אבל זה שישי שבת זה מה שאתם לא מבינים זה קשה
אבל זה שישי שבת זה מה שאתם לא מבינים זה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכןלה לבקש שיכינו אוכל מסויים בשבילי זה לא עובד ככה
אני לא יכןלה לבקש שיכינו אוכל מסויים בשבילי זה לא עובד ככה
אנונימית
התאמתי חודש ברצף עד שהזמינו פיצה והרס לי הכל באמת התאמנתי קשה והיו חייבים להזמין פיצה
אז אם השישי שבת דופק אותך אז תהפכי את הימים. אם את נשקלת כל שבוע אז תשקלי ביום חמישי או שישי בבוקר וככה ב4 5 ימים לפני השקילה השנייה תנסי לאזן את התזונה שלך.
שואל השאלה:
כן בדיוק אכלתי 2 פיצות בחמישי בגלל חבר שלי ובכללי שישי שבת אכלתי אוכל כן בריא אבל פשוט בכמות גדולה מידי ואני מרגישה רע ואין קשר
אנונימי^ זה לא טוב להישקל כול שבוע זה רק יכול לגרום להפרעות אכילה וכל זה ואתם ממש מורידים לי וגורמים לי להרגיש רע עכשיו למרות שאני יודעת שאני יצאתי בסדר פשוט רציתי לשמוע דעות נוספות
כן בדיוק אכלתי 2 פיצות בחמישי בגלל חבר שלי ובכללי שישי שבת אכלתי אוכל כן בריא אבל פשוט בכמות גדולה מידי ואני מרגישה רע ואין קשר
אנונימי^ זה לא טוב להישקל כול שבוע זה רק יכול לגרום להפרעות אכילה וכל זה ואתם ממש מורידים לי וגורמים לי להרגיש רע עכשיו למרות שאני יודעת שאני יצאתי בסדר פשוט רציתי לשמוע דעות נוספות
אנונימית
זה בסדר להשקל כל שבוע אבל לא כל יום
מבינה אותך כל כך
באותו הנושא: