6 תשובות
כמה זמן את מתאמנת?
שואל השאלה:
סוף השבוע הזה זה יהיה חודש אבלל לפני שנרשמתי למכון היה לי פחות שומן בבטן התחתונה ויותר בצדדים ועכשיו השמנתי בבטן התחתונה ובצדדים טיפה הורדתי והתחטבתי ואני גם בגירעון קלוערי
אנונימית
העיקר שאת מתחטבת, אולי תעשי גם אירובי? כח ואירובי זה שילוב מושלם אם את רוצה לרזות...:)
פליז תתנו לי פרח אני חדשה כאן אני חייבת בשביל המסרים אין לי כלום
בובית את לא יכולה לצפות לתוצאות מטורפות בחודש, את צריכה להמשיך ולהתמיד
טיפ קטן- תתמסרי לתהליך, תהני ממנו ותחשבי פחות על התוצאה עצמה
תציבי לעצמך מטרות קטנות (ראליסטיות!) שיתנו לך פוש להמשיך
שואל השאלה:
אני עושה אירובי גם אמרתי את זה אני עושה הלכיון ואני בעזרת ה התחיל אפילו שחייה בקיץ אבל עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
this girl is on fire^וזה בסדר שהבטן התחתונה שלי השמינה טיפה ?אהי לא יודעת אם זה השומן שבא מהצדדים או משהו כזה אבל לא יודעת אוך
אנונימית