התחברות
הרשמה
אם אבא שלי 1.80-1.90 בערך ואמא שלי 1.56 הסיכוי שאני גבוהה יותר גדול או הסיכוי שאני אהיה נמוכה?
17 ביוני 2023, 18:37
גביהה
גנטיקה
אמא
גדילה
3 תשובות
כנראה תהיי בממוצע בין הגבהים
ב
בבולה
את כנראה תהיי ממוצע בניהם
.
.סתם מישהי.
הגובה שלך יהיה בערך ממוצע של הגבהים של ההורים פחות 6
י
יאמי חתולים
באותו הנושא:
אמא שלי 1.47 אבל אבא שלי ממש גבוה יש לי סיכוי להיות גבוה?
מה בערך הסיכוי שאני חולת קורונה?
אתם חושבים שלהיות גבוהה זה יפה (שאני אומרת גבוהה אני מדברת על מטר 76 בערך)
אם אני בת 15 וקיבלתי מחזור לפני שלוש שנים בערך ואני 1.53,אמא שלי 1.49 בערך ואבא 1.65-1.70 בערך יש לי עוד סיכוי לגבוהה?
אני במשקל גבוה(80 קילו) מה הסיכוי שאני אצליח להוריד 10 קילו בשלושה חודשים?
מה הסיכוי שאני אקבל משקית תש אם שמתי את זה הכי גבוה במנילה?
אם יש לי הורים גבוהים ואח שלי בן 19 והוא 2 מטר ואני בת 14.5 1.70 יש סיכוי שאני יהיה גבוהה כמוהו?אבא שלי1.85 ואמא שלי1.70
אם אבא שלי יחסית נמוך 1.79 משהו כזה ואמא שלי בערך 1.68 גם לא גבוהה יש לי סיכוי להיות גבוה?
אם אמא שלי 1.64 ואני גבוהה ממנה בראש לפחות, מה הגובה שלי בערך ?
אני בן 15.9 1.74, נעצרתי לגבוהה בערך בגיל 13.5, יש סיכוי שאני אגבהה בעתיד?
אני בת 14 אמא שלי 1.63 ואבא שלי 1.75 בערך אני 1.56 וקבלתי מחזור לפני 4 חודשים בערך מה הכי גבוהה שאני אגיע?