6 תשובות
נשמה שלי איזה עצות יעזרו לך.
כל הביו שלך עליו וכל השם שלך קשור אליו זה לא נורמלי.
עוד כמה שנים את הולכת לצחוק על עצמך שבכלל התנהגת ככה, מה עובר עלייך בסהכ הכל בן אדם, אנשים מתים אמהות לחיילים שנהרגו בקרב קמות ואת פותחת משתמשת בסטיפס על גבר שלא רוצה אותך שנה וחצי (!)
אנונימית
תקשיבי, אני לא מכירה אותך ולא יודעת מה באמת קרה. אבל לפי איך שזה נראה את רק מחפשת עצות במקום לשחרר.
תעשי חשבון עם עצמך, תחשבי מה באמת דוחף אותך אליו כל הזמן ותגיעי למסקנה שזה היה ולא יהיה, זה קרה וזה הסתיים.
את רואה שזה לא מתקדם, הוא לא בעניין. אל תתני 100% למי שנותן לך 50% על אחת כמה וכמה פחות.
את זאתי שסוגרת עם עצמך את היום כל פעם מחדש, אז תחיי בשביל עצמך, תמצאי את עצמך ותאהבי את עצמך כי אף אחד לא יעשה את זה במקומך.
מה זה כל הביו שלה באמת רק על זה אני בהלם
שואל השאלה:
כי אני מתה לעצות להתקדם
אני בוכה שאת עדיין עם הביו ועם אותה השאלה

נראה לי גם עוד 30 שנה תהיי עליו. אחותי תתקדמי מה יש לך הפכת את זה לכל האישיות שלך זה מוגזם
אנונימית
איזה חיי בסרט
לסנן ולעבור הלאה