11 תשובות
לא לרשום כלום
לא
תכתבי משהו מצחיק כזה כמו ''למה לייבש אני עוד שנייה עברתי לגור ליד הבשר המיובש בסופר" או משהו בסגנון אין לי שמץ
אל תרשמי שום דבר
או לא לרשום כלום או משהו ציני עמו "נשמע מעניין"
שואל השאלה:
ונגיד אני עוקבת אחריו והוא לא אחריי אז זה כאילו לא מראה לו תהודעות? התכוונתי לבקשות לצאטים למעלה אם הבנתם
אנונימית
אה יש סיכוי
^^אז זה לא מראה את ההודעות
אל תרשמי כלום או שתתני לו אימוג' מוזר ומייבש
"שתאק"