4 תשובות
שואל השאלה:
לא רק לי, לשלושה אנשים
לא רק לי, לשלושה אנשים
אני חושבת שיום אחד לא באמת נותן לך למצות את הפארק ולחוות ממנו מספיק
לפחות יומיים שלוש
לפחות יומיים שלוש
לא חושבת
צריך לפחות יומיים וגם זה לא ניצול מספיק
צריך לפחות יומיים וגם זה לא ניצול מספיק
תלוי בישביל מה אתה בא,
אני באתי ליום אחד והיה לי מדהים אבל עשיתי רק כמה מתקנים
היה כיף פשוט
אני באתי ליום אחד והיה לי מדהים אבל עשיתי רק כמה מתקנים
היה כיף פשוט
באותו הנושא: