4 תשובות
בקשר לאנגלית - כן . הם פחות
נחמדים לדוברי האנגלית. (לפי החוויה שלי)
אבל לא נתקלתי בשאר השאלות שלך
אנונימית
מאוד אנטישמיםם
במסעדות המלצרים היו מגעילים
ובתחנת רכבת כמעט דקרו אותנו
שאני הייתי לא נתקלתי במקרה אנטישמי, החלק שהם לא יודעים אנגלית באמת נכון אבל אפשר להתגבר על זה והרוב היו נחמדים רק ממש קצת היו גסי רוח כאלה
מהחוויה שלי כולם היו נחמדים, אפילו יצא לנו לדבר עם כמה אנשים על ישראל (לטובה), לא הרגשתי טיפת פחד שם, להפך.
ולגבי האנגלית חלק טובים חלק פחות אבל אפשר להסתדר