6 תשובות
כן, יש מספיק זמן. בהצלחה
יאללה תחזור בספטמבר בנאדם אחר בהצלחה
כן, כדאי גם להתחיל מעכשיו ולא לחכות לחופש :)
כן תמיד טוב אף פעם לא מאוחר בהצלחה
באותו הנושא: