18 תשובות
כי זה בייסיק
אכפת לך? זה הטעם שלך הדעות שלהם ממש לא מעניינות אותך
אז זה לא יפה כי זה בייסיק?^ מה קשור
נשמה אני לא אמרתי שזה לא יפה אני אימרת למה חושבים שזה "דפוק"
סבבה ומה דפוק בזה גם אם זה בייסיק? לא קשור
זה עדיין לא רלוונטי
כי זה מה שאנשים אחרים חושבים זה לא קשור למה שהיא אמרה
לייסטר
אני לא אמרתי שזה דפוק הוא שאל שאלה עניתי בגלל שזה נחשב מאוד רגיל להיות בחורה בהירה עם שיער חום ורוב הבנים יעדיפו יותר
ועדיין אין הגיון במה שהיא אמרה כי הדברים לא קשורים
שומעת אחות יש לך בעיה בהבנת הנקרא
שואל השאלה:
פתחתי פה אשכרה ריב
אנונימי
חחח איזה ריב הכל באהבה
שואל השאלה:
לא לא תריבו הכל טוב
אנונימי
מה פתאום ריב זה לא מכוונה רעה
יש לנו אותו טעם
אנונימי
הטעם שלי זה חנונים של מחשבים, אז שלך יותר נורמאלי. בכללי יש מלא בנות במה שאמרת
אנונימית
כל אחד ומה שיפה בעיניו
אין טעם דפוק
לא דופק
לא דפוק כל אחד ומה שהוא אוהב