3 תשובות
מה מה לעשות?
לי בכלל לא היה חניה בטסט
בכל מקרה
ממליצה לקחת שיעור קצר לפני הטסט ולבקש מהמורה ללמד
בדרך כלל עושים במקביל... למה המורה לא לימד אותך בניצב? תגיד לו שיעבוד איתך על זה..ובהצלחה בטסט! אמן שתעבור
אנונימית