13 תשובות
איזה טסט עברתם מי שפה?
נכשלתי לצערי הרב שלישי ביום חמישי לפני ארבעה ימים מרגיש על הפנים והבנתי שעד חודש הבא אין טסטים ביגלל פסח
אני לפחות עוד לא היה לי טסט אני עוד רק בזמן שיעורי נהיגה
זה בן או בת?
אני עברתי ראשון, אבל אל תתבאס יש לי חברה שרק היום עברה טסט 5
אני נכשלתי בטסט הראשון שלי אתמול (על ידני)
אנונימית
איזה באסה
מי שנכשל בימים עכשיו מתחילת חודש שלישי מקבל תאריך רחוק שזה רק אחרי פסח מינימום מה 5/4
וואי רחוק
איזה באסה
אנונימית
אם הוא בלם אותך ונגע בהגה, את לא עברת, זה לא קשור בין זה לבין אם עשית חנייה או לא
כנראה שכן חחח
כנראה נכשלת בגלל הבלימה וההתערבות שלו.
האמת ששמעתי על אנשים שעברו טסטים בלי לחנות אבל זה כנראה לא המצב.
המון בהצלחה בכל מקרה 3>
אנונימית
כן מאד קיבלתי היום תאריך לרביעי שלי והתאריך בוא רחוק ממש בזמן הזה בן אדם מספיק לעשות 28 שיעורים