9 תשובות
בעיקרון כן
אבל זאת בחירה שלך אם ללכת ולהדביק את הבית ספר או לא
אבל זאת בחירה שלך אם ללכת ולהדביק את הבית ספר או לא
לא את בבידוד
בעקרון כבר אין צורך בבידוד אבל עדיף להישאר בבית לנוח כדי לא להדביק אחרים
אותו הדבר כמו שפעת
אותו הדבר כמו שפעת
תבדקי בהנחיות משרד הבריאות. אם אני לא טועה כבר ביטלו את הבידודים.
את בבידוד, למה המינוסים לאחרים? זה נכון.
את צריכה לבדוק לכמה זמן את בבידוד ואז לעשות בדיקת קורונה
את צריכה לבדוק לכמה זמן את בבידוד ואז לעשות בדיקת קורונה
^ ההנחיות עודכנו. אין צורך בבידוד גם למאומתים.
לא אחות
לא
אז שתבדוק באתר של משרד הבריאות מה צריך לעשות
באותו הנושא: