11 תשובות
אם יש תסמינים אז צריך להשלים 10 ימים. באופן כללי אם לא היו לך תסמינים, היית יכולה להשתחרר אחרי 7 ימים.
בכללי אחרי 5 ימים אפשר לצאת אבל צריך שיצא בדיקה שלילית
תתקשרי לרופאה ותשאלי אם את יכולה.
תתקשרי לרופאה ותשאלי אם את יכולה.
תעשי שתי בדיקות, אם תצאי שלילית בשתיהן אז את לא יכולה להדביק כבר.
תסמינים יכולים להישאר לך גם חודשיים אחרי ההחלמה
תסמינים יכולים להישאר לך גם חודשיים אחרי ההחלמה
שואל השאלה:
יוצאת חיובית כל הזמן
יוצאת חיובית כל הזמן
אז הנגיף עדיין בגוף שלך, תחכי למחר שתמלאי 10 ימי בידוד ותנסי עוד פעם להיבדק בערב
שואל השאלה:
ואם מחר בערב אני עדיין אהיה חיובית אני יכולה לצאת?
ואם מחר בערב אני עדיין אהיה חיובית אני יכולה לצאת?
את צריכה לשאול רופאה הכללים של הקורונה כל הזמנים משתנים.
הגיוני שתצאי חיובית כי גם אם החלמת אז רק הרגע החלמת ועוד יש לך תסמינים אז עדיף להתייעץ עם רופא לפני שאת יוצאת מהבידוד
שואל השאלה:
בעצם נראה לי שאני חולה כבר 10 ימים כי מיום ראשון שעבר
בעצם נראה לי שאני חולה כבר 10 ימים כי מיום ראשון שעבר
את אמורה 5 ימים אם את יוצאת שלילית בערב של הרביעי ובבוקר של החמישי. ואם את יוצאת חיובית אז 7 ימים. למה את 9 ימים! גם אם את חיובית את צריכה לצאת
את לא חייבת להישאר בבידוד, בגלל שהנגיף היה אצלך בגוף ויש לך עוד תסמינים את יוצאת חיובית, זה לא קשור כבר לאם את חולה עדיין
באותו הנושא: