11 תשובות
דהפאק איך זה בחמות
שואל השאלה:
כן זה בגרות פנימית אבל אצלנו עושים תפנמיות יותר קשה מהחיצוני
כן זה בגרות פנימית אבל אצלנו עושים תפנמיות יותר קשה מהחיצוני
אנונימית
בגרות במה? ובהצלחה
תנסי בפעם הבאה להכין סיכומים ולהעביר לאפליקציה שנקראת text to speech שבעצם מעבירה את הסיכומים שלך בכתב להקלטה על דיבור אוטומטית ואת יכולה לשמוע את זה כמה פעמים וזה יעזור לך לשנן ולזכור .
וכשאת עושה את הבגרות אל תחשבי על זה בתור בגרות תחשבי על זה בתור עבודה קטנה וככה זה יוריד לך את הלחץ ,בהצלחה ❤
וכשאת עושה את הבגרות אל תחשבי על זה בתור בגרות תחשבי על זה בתור עבודה קטנה וככה זה יוריד לך את הלחץ ,בהצלחה ❤
א. להתחיל מלנשום
ב. קחי משהו טעים איתך משהו שאת אוהבת
ב. קחי משהו טעים איתך משהו שאת אוהבת
להשאר רגוע אחשלי היקר
בגרות בסוף שנה?
באיזה נושא
שואל השאלה:
הבגרות היתה בתנך והיה בסדר בסוף תודה לכם
הבגרות היתה בתנך והיה בסדר בסוף תודה לכם
אנונימית
איך בגרות ביום שישי? פנימית?
לנשום עמוק
באותו הנושא: