3 תשובות
תגידי לו למה הוא ממשיך לשלוח פשוט
ת ח ס מ י!!!
שואל השאלה:
הןא ממשיך לשלוח כי נפרדנו בטוב (הוא ממני) והוא כאילו חןשב שאנחנו ידידים (אנחנו מתעלמים אחד מהשני בבית ספר ולא אומרים שלום אבל כן יש מבטים וזה)