7 תשובות
ממש מבינה.
קרה לי. עדיין קורה לי. והלוואי שהיה לזה פתרון אבל זה נטו רגש.
לא מכירה האמת.
ולגבי ההתמודדות - אל תעני, או שתעני יבש כדי שלא תתפתח שיחה.
את לא צריכה אותו יותר, יש לך חבר.
מזל שאצלי זה נגמר בחסימה
מבינה, עניתי יבש
מכירה את זה !
אקס שלי ראה שיש לי מישהו ורצה להרוס לי את הקשר והוא הבין שהוא לא יצליח אז הוא הלך למשפחה שלי וסיפר שקרים עלי ושקרים על חבר שלי (הוא לא הצליח לסכסך , אפילו הספקתי להתחתן עם אותו אדם שהוא ניסה לסכסך ביננו)
הכי טוב זה לחסום , אף פעם לא יוצא משהו טוב ..
לחסום זה לא הפיתרון וכן אני מכיר את זה אני והאקסית שלי ככה אחד לשניא היא יודעת מה טוב לי ואני יודע מה טוב לה וכן לפעמים אני אומר לה להעיף אותו והיא גם לי אומרת אליה אבל בסוף שמצאנו לה את האחד היא לא הייתה שם בשבילי ורציתי להפריד בניהם אבל לא היה לי אומץ כי הם היו מאושרים יחד וראיתי שהוא טוב אליה אבל הוא פגע בה והיא לא סמה לב ושאמרתי לה להיפרד ממנו היא פשוט בחרה להיפרד מימני ולא לדבר איתי והוא פגע בה כל - כך חזק שהיא רצתה להיתאבד ואני זה שהרמתי אותה כי אני לא חסמתי אותה ואני לא יעשה משהו שהיא לא תרגיש בנוח לידי כנל אליה עלי שאנחנו היינו זוג ידענו מה אנחנו מחפשים ובגלל זה נפרדנו היינו 6 שנים זוג ואנחנו מכירים בטוטל 17 שנה ולא חסר לנו בסוף כלום כי אנחנו יודעים מה כול אחד מה שניא רוצה ומה טוב ומה רע אם זה מישהי שהקרתי עכשיו או מישי ששתינו מכירים היא יודעת מה כן ומה לא גם אני אליה וזה חשוב כי תמיד נחזור אחד לשניא
כחי משהו שקרה לי הקרתי מישהי ולא סיפרתי לה כי לא רציתי שהיא תשלול אותה על ההתחלה הבחורה הזאת בגדה בי מילולית שהיא אמרה לאחד באינסטנגרם בהקלטה "שמע יש לי חבר אבל אני יכח אותך בתור יזיז אחרי שאני יפרד מחבר שלי" פה אני אמרתי אוקיי זה לא עומד להיות נוח השיחה ביקשתי ממנה למחוק לצערי הוא שמע והגיב לה בתמונה של (אתם יודעים...) והוא רשם לה בתמונה "אני מוכן להפריד ביניכם רק אם את יודעת לפנק כמו שצריך" מפה פשוט כיביתי לה את הטלפון ואמרתי לה פשוט "מה את עושה את איתי או בוגדת בי מול העיניים לא הבנתי" היא דפקה לי מבט של "מי אתה אני מכירה אותך" והלכה הלכתי אחריה ושאלתי אותה "מה יש לך (השם שלה) את בסדר ?" והיא פשוט אומרת לי "שמע לי טוב טוב יא (קללה לא רצויה) אוף לי מהפנים זה נגמר ואל תחשוב לגעת לי בטלפון או להיתקרב עלי אתה לא חבר שלי יותר" מפה אני הלכתי הבית ואקסית שלי מתקשרת ושואלת אותי "אתה יכול לבוא?" אמרתי לה "באהבה ושאני רוצה לדבר איתה"שנינו דיברנו היא התחילה סיפרה לי שהיא הייתה במערכת יחסים אם מישהו והיא לא סיפרה לי והבן אדם בגד בה ונפרד ממנה בהודעה ודיבר אליה מגעיל וירד אליה ושאני סיפרתי לה את מה שלי קרה שזה אותו דבר כמעת רק שאצלי זה היה פנים אל פנים הבנו שעשינו טעות שלא סיפרנו אחד לשניא את זה שנחנסנו לזוגיות חדשה ומה שקרה בסוף זה שאקס שלה שדיבר מגעיל והאקסית שלי שנפרדה מימני באותו יום הם דיברו בניהם והם העלו סטורי מחובק ואני ואקסית שלי שהייתה איתי 6 שנים העלנו גם שאנחנו יוצאים משחקים סנוקר מעשנים נרגילה עושים חיים כדי לשכוח מיצה שהיה אחרי כמה שעות אני מכבל מליון טלפונים מימנה ו שאומרת לי שאני בוגד מסריח ושאני ימות שהיא תשב עלי ועל אקסית שהיינו 6 שנים בכלא וכול מיני איומים ואמרתי לה להירגע או שאני הולך למשטרה אם זה כי זה איום ברצח ועד היום אני לא בקשר איתה ואני ומי שהייתה איתי 6 שנים עד היום בקשר חזק מאוד