3 תשובות
אני לא אהבתי אותו, אין לו כיסוי טוב והוא נותן מראה יבש ומוזר מתחת לעיניים.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אוקיי תודה רבה
אנונימית
אין בעד מה.
באותו הנושא: