15 תשובות
פוליטי מדי בשבילי
אנונימית
מרגש רוצה לספר לי אני פנויה
שואל השאלה:
מה הכוונה בפוליטי?
ומה זאת אומרת לספר לך?
אנונימית
אני יכול לעזור בלחן עם פסנתר
שואל השאלה:
כמובן, חחח, אם זה יוצר מסטיפס אני קוברת את עצמי
אנונימית
חח לא אוציא
ואין לי מושג בלהמציא צלילים רק לנגן מנגינות
אז אל דאגה
שואל השאלה:
אני שמחה חח, זה מביך גם ככה, אני לא אדם רגשן :(
אנונימית
לא הבנתי למה בבית השלישי החלפת פתאום לזמן הווה ואחר כך חזרת לזמן עבר. בנוסף אשמח שתעשי את זה טיפה יותר ברור את התהליך שקרה לפני שנפרדתם
אחר כך לפי מה שהבנתי הוא הלך אז למה את מתכוונת כשאת אומרת שלא תילחמי בו? הבית החמישי לא כל כך ברור
כתבת יפה ומרגש, אל תפחדי לכתוב גם על הכאב. המילה קצת לדעתי מיותרת וגם חוזרת על עצמה
שואל השאלה:
כי הרגיש לי כאילו עדיין לא התגברתי לגמרי, למרות הסוף, אם את מבינה...
כאילו זה עדיין ככה. עוד חולף, וזה חי שוב ושוב... זה באמת לא קשור?
אני לא רוצה לכתוב 'נשברתי' - כי אני לא נותנת ולא אתן את כל המשקל הזה לאדם יחיד. זה פתטי, ואני לא כזו, רוב הזמן. מספיק מביך אותי עצם העובדה שזה קרה, אז גם לומר שזה לגמרי שבר אותי? זה לא.
אנונימית
זה לא שבר אותך אבל זה כאב. אם כואב זה לא אומר כלום על מי שאת, זה חלק מאוד אנושי והכרחי בחיים שלנו.
אפשר לראות לפי הכתיבה שלך שאת לא רוצה לגעת בזה. אבל תראי הוא היה חלק כל כך גדול מהחיים שלך. הפרספקטיבה שלך זה דבר מדהים אבל בכתיבה את לא חייבת להיות אמיצה או להראות את כל מה שאת מראה כלפי חוץ ביום יום. את יכולה להרגיש חופשייה.
שואל השאלה:
מסכימה, אהבתי את הנקודה. פשוט שונאת לחשוב שהוא תופס כל כך הרבה, עושה כל כך הרבה כאב, מודע לכל צעד ולפתטיות שלי כלפיו, וכל זה כשהוא בכלל במרחק קצר ממני :/
אנונימית
את כותבת מעולה תמשיכי ואת לא צריכה לשאול אנשים מה הם חושבים יש לך כישרון תתמידי תגיעי רחוק
שואל השאלה:
חחח תודה, אבל פשוט להמשיך זה חסר טעם, ביקורת זה אחד הדברים המעטים שיש בעולם שטוב :)
אנונימית
עם את רוצה מחר שאני אעזור לך בשמחה
אני לא התחברתי, די בנאלי. אבל שיהיה לך בהצלחה