9 תשובות
שבועיים בערך
באותו הרגע שאתה מסיים את המבחן
קיבלתי דף שעברתי תפנה לקבלה
שואל השאלה:
סיימתי את המבחן לפני שבוע ועוד לא קיבלתי^^^
אנונימי
הייתה אמור לקבל ישר אחרי שגמרתה תפנה לקבלה פשוט לא?
ברגע שאתה יוצא מהחדר מביאים לך דף עם התוצאות^^
בערך שבועיים
איזה מתחח, אה?
אם עשית מהבית ספר אתמול היה המועד האחרון אז עוד כמה ימים
שבועיים בערך פלוס מינוס :)
בהצלחהה❤