6 תשובות
אני חושב שאת מקבלת הודעה בטלפון
בתיאוריה עצמה, על המקום יודעים כשמסיימים שם.
שואל השאלה:
^ עשיתי מהבית ספר בגלל זה אני לא יודעת ולא היה כתוב לי במקום
אנונימית
לא תמיד
תלוי איפה עושים אותה^^
היי אנונימית,
אמרו לי בבית ספר שלא נקבל תשובות עד ה30/6 לפחות.
בגלל שמחזירים תשובות רק כאשר כל הארץ יקיימו את הבחינות.
חבר שלי עשה דרך בית ספר וקיבל תשובה אחרי כמה שעות^
אנונימי