4 תשובות
שואל השאלה:
לא נורא סיימתי עם לשון לא כזה משנה לי
כן אם יבדקו את זה תשלם כבר רגיל כולה עוד כמה שקלים
כן,
אם עולה פקח ורואה שאתה פרופיל לא מתאים זה קנס.