4 תשובות
למה את רוצה להתקרב אלייה אם היא רק מתרחקת ממך. אני מצטערת אבל השאלה הזאת פשוט חסרת היגיון.
אל תתני לה תשומת לב, תתרחקי ממנה.
תחשבי, מה יצא לך מלהיות בקרבת ילדה שלא רוצה בקרבתך? נראה שלה לא איכפת ממך, אז גם לך לא צריך להיות ממנה.
אל תתני לה תשומת לב, תתרחקי ממנה.
תחשבי, מה יצא לך מלהיות בקרבת ילדה שלא רוצה בקרבתך? נראה שלה לא איכפת ממך, אז גם לך לא צריך להיות ממנה.
בשביל מה? אם מישהוצלא רוצה להיות איתך אז לנסות לדבר איתן רק יגרום לו או לה להתרחק יותר
שואל השאלה:
^^לא רוצה לאבד עוד אנשים
^^לא רוצה לאבד עוד אנשים
כן, אני מבינה שזה כואב לאבד אנשים, אבל ככה זה בחיים, אנשים באים ואנשים הולכים, אין מה לעשות.
לפעמים יש קרבות שעדיף לוותר עליהם, כי את בסוף תביני שאת תרוויחי הרבה יותר מאשר מה שיכולת להפסיד.
אדם שלא רוצה ולא מוכן להילחם על החברות שלך איתו, לא שווה שאת תילחמי עליו.
את תכירי עוד מלא אנשים בחיים שלך, אלו שבאמת איכפת להם ממך ישארו איתך, אלה שלא יעזבו ויוחלפו באחרים.
את פשוט צריכה ללמוד מי הוא חבר אמת ומי הוא סתם ידיד חולף.
לפעמים יש קרבות שעדיף לוותר עליהם, כי את בסוף תביני שאת תרוויחי הרבה יותר מאשר מה שיכולת להפסיד.
אדם שלא רוצה ולא מוכן להילחם על החברות שלך איתו, לא שווה שאת תילחמי עליו.
את תכירי עוד מלא אנשים בחיים שלך, אלו שבאמת איכפת להם ממך ישארו איתך, אלה שלא יעזבו ויוחלפו באחרים.
את פשוט צריכה ללמוד מי הוא חבר אמת ומי הוא סתם ידיד חולף.
באותו הנושא: