התחברות
הרשמה
אני בהסעה ויש פה ילדה שאני בריב איתה.. לדבר איתה?
זה יהיה קשה גם אין לי מה להגיד אנחנו סתם בריב בלי סיבה אבל היא זאת שמתרחקת ממני ואין לי כוח להילחם עליה אבל אוף לא יודעת.. מה לעשות?
15 ביוני 2023, 13:38
ריב
נושאים לשיחה
3 תשובות
לא צריך לדבר עם כולם
אם ממש בא לך תנסי להשלים
כ
כל הכינויים תפוסים פה
להתעלם לא שווה שתרדפי אחריה
ה
החכמה בנשים
לא אל תדברי
ה
השכנה עם החלב
באותו הנושא:
אני בריב עם מישהי והיא נרדמה בהסעה של הבית ספר להעיר אותה?
מי שאני מאוהבת בו נמצא איתי בהסעה עכשיו ויש סיכוי שאני לא אראה אותו יותר בחיים ואני רוצה לדבר איתו... הוא יודע שאני
איך להגיד לילדה שאני בריב איתה שאני רוצה לדבר איתה?
ילדה שאני בריב איתה יוצאת איתנו, מה לעשות?
אם ילדה שאני בריב איתה שלחה לי תסרטון הזה מה זה אומר?
איך להביא לילדה בלונים בלי להיסחב איתם בהסעה?
יש ילדה אחת שאני בריב איתה..
לשלוח לילדה שאני בריב איתה כבר מלא זמן מזל טוב?
ילדה שאני בריב איתה מחקה את כל התמונות באינסטגרם גם התמונת פרופיל
יש ילד שאיתי בהסעה(לא בבית ספר),שמנסה לדבר איתי ולהכיר כנסו
ילדה זבל מהכיתה שלי שאני איתה בריב ...