7 תשובות
תנסי לצאת עם אולי עוד חברים
זה פוגע אבל גם את צריכה לצאת
ואם אין לך עוד חברים
תנסי להזמין מישהו אחד ותצטרפו את הרוב
זה פוגע אבל גם את צריכה לצאת
ואם אין לך עוד חברים
תנסי להזמין מישהו אחד ותצטרפו את הרוב
הם לא חברים שלך (:
האמת שגם לי יש מצב דומה
אבל הבנתי שזה בסדר שהם יהיו גם איתה
כל עוד הם גם איתך ולא מזניחים אותך לטובתה
אבל הבנתי שזה בסדר שהם יהיו גם איתה
כל עוד הם גם איתך ולא מזניחים אותך לטובתה
עדיף חבר אחד אמיתי מאשר כמה צבועים
שואל השאלה:
:(
:(
אנונימית
להגיד להם שלום ולא להתראות היה טוב וטוב שהיה ללכת לחברים אחרים לא צריך אותם
שואל השאלה:
הם כן מזניחים הם אף פעם לא קוראים לי
אולי פעם במיליון שנה
הם כן מזניחים הם אף פעם לא קוראים לי
אולי פעם במיליון שנה
אנונימית
באותו הנושא: