6 תשובות
לא
ההורה לא תקין
לא.
אם ההורה הזה מגיב ככה מתי שהוא מרגיש שהילד שלו הורס לעצמו את החיים (על פי תפיסת העולם של ההורה / על פי התפיסה והמורלים של החברה),פוגע בהורה עצמו באיזושהיא דרך או פוגע באחרים בצורה מאוד קשה אז טבעי שהוא יגיב ככה. אם הוא מגיב ככה כשהילד שלו עשה משהו שולי ויותר מינורי שהרגיז את ההורה שלו אז ההורה טיפה מגזים.
אם זה קורה באופן קבוע וההורה לא מתנצל אחר כך, אז ממש לא בסדר
באותו הנושא: