12 תשובות
זה לא מכבד
כן, אם אתה עושה את זה, אז אתה גם בטח טמבל
כן
זה אסור בתורה וגם הוא לא מכבד
אנונימי
אצלי לא. הם לא נפגעים מזה והם רואים בזה כבוד
^לא נכון, הם פשוט לא מראים את זה, זה ממש לא מכבד
מה כזה מעליב אפשר לחשוב. אצלי הם פשוט לוקחים בציניות ומדברים כאילו אנחנו בשיחת מבוגרים חשובה
זה לא יפה בכלל! הם לא חברים שלך, לא דודים שלך! הם האנשים שפ*קינג יצרו אותך וזה הכבוד?
לא בהכרח, כל בן אדם מגיב לזה שונה. אבל אני חושבת שלרוב זה לא מקובל