4 תשובות
לא עושה. זה זיהום אוויר נוראי. וכן, אני דתיה, פשוט חבל לי על העולם, ול"ג בעומר צריך להיות עם קצת מדורות וקטנות. לא לשרוף את כל הבא ליד.
בשבת עם חברות ובראשון עם המשפחה
אנונימי