לכאלה שמבינים בפאבגי המשחק פאבגי חסמו אותו מלשחק בקבוצה ונותנים לי לשחק רק לבד כבר כמה זמן בגלל שהתחלתי משחק המשך בתיאור
בגלל שהתחלתי משחק מלא פעמים כי רציתי לקבל מדברים קיצר הם חסמו אותי מי שמבין ויודע מה עושים שיעזור זה ככה כבר שלושה חודשים חודשיים ולא כייף לשחק לבד זה אומר שעברתי על החוקים של המשחק