2 תשובות
להבין שחיים פעם אחת, ושלפעמים אם רוצים להנות מהחיים (כמובן בטוב טעם), צריך להסתכן.
פשוט להתחיל לעשות, להבין שפחד זה רק רגש.
וגם תמיד תזכור את הלמה!!