2 תשובות
להבין שחיים פעם אחת, ושלפעמים אם רוצים להנות מהחיים (כמובן בטוב טעם), צריך להסתכן.
פשוט להתחיל לעשות, להבין שפחד זה רק רגש.
וגם תמיד תזכור את הלמה!!
וגם תמיד תזכור את הלמה!!
באותו הנושא: