7 תשובות
זה סבבה
את יכולה פשוט לכתוב, הי, יש לך תשובה בשבילי?
שואל השאלה:
האמת אולי באמת עדיף יותר קצר וקולע אבל מצד שני אני צריכה שהוא באמת יחזור אליי מהר כי אני צריכה לענות להם
אנונימית
אל תגידי שאת מסתכלת על מקום אחר
זה מוציא אותך פחות טוב ופחות רצינית
פשוט תגידי שדחוף לך לעשות ריאיון
שואל השאלה:
יש בזה משהו
אנונימית
דווקא להיפך. את יכולה לומר שיש עוד מקום שרוצה אותך אבל לא לספק להם את האינפורמציה שאת מעדיפה אותם כרגע, כדי לגרול להם לענות לך מהר
שואל השאלה:
בסוף רשמתי לו מה שהראשונה אמרה "היי, יש לך תשובה בשבילי?" והוא ענה לי בסוף מתי לבוא
אנונימית
זה אומר שהייתי יעילה
יאי
שמחה לעזור חח