6 תשובות
פשוט תדבר איתה על זה ...
תגיד שאתה מצטער אם הלחצת אותה וזה קרה מהר מידי..
שואל השאלה:
אני רוצה לרשום לה משהו בסגנון של: "היי, מה קרה שפתאום חזרנו להיות זרים אחד לשני?"
או משהו בסגנון
אנונימי
זה ממש אחלה ..!
בהצלחה
שואל השאלה:
כן, אבל זה קצת יותר מזה.
הבנתי מחברים שלי וחברות שלה שהיא לא סגורה על כל העניין הזה והכל קרה כביכול "מהר מדי או משהו", למרות שאני לא רואה שום סיבה סתם לנתק קשר.
אנונימי
פשוט תכתוב לה היי בווצאפ ותגיד לה שלמה הפסקתם לדבר
למה הפסקנו לדבר?
אחי זה לא קשה